Tuttanten

Jag har tidigare i bloggen beskrivit några av de kundtyper som vi har här i butiken. Idag kom en av "tuttanterna" in. Herre min jö alltså. Damen var runt 60-strecket ungefär, hade på sig svarta tighta träningsbyxor och en röd topp som slutade preciiiis under de gigantiska brösten som inte var instängda i nån behå. Under hela tiden hon var här inne var jag superrädd för att boobsen skulle falla ut under tröjan eftersom den var så kort.. Det såg inte klokt ut. Gamla tanten med löst hängande bröst och bröstvårtor som pekade rakt ner i marken. Näe usch. Den här damen blev verkligen dagens snackis vid fikabordet!! Gud jag skulle ha smygfotat henne!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0