Vilka är ni????

Alltså. Jag veeeet att det är ofint och fråga. Och jag veeeeet att det är fult att vara nyfiken. Men jag är nyfiken somfan. Vilka är ni som läser min blogg varje dag??? För jag vet att ni är några stycken. (det har jag minsann sett på statistikgrejen). Kan ni inte skriva nån rad på kommentarer. Bara för att jag är så himlans nyfiken liksom... Jag skulle bli så glad. (skriv gärna din egen bloggadress så lovar jag att gå in och kika lite där....)

Så, nu var det slut på nyfikenheten och tiggeriet. Nu lovar jag att inte undra mer.... (fall det är nån som hör av sig litegranna....)


                                                       image276

                                           Jag, lika nyfiken som Nicke......



Update: Nähe, idag hade jag tydligen inga läsare alls.. Kom igen nu då!! Vilka är ni?? Jag vill veta!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej hej Åsa!
Jag (Emma 18 år från Gävle) läser iaf din blogg varje dag, det är närmare bestämt min syster Anna (mitt fantastiska liv, du vet) som har visat mig din blogg. Den är förresten jättefin :)

2007-08-01 @ 15:54:53
Postat av: Emma (en annan sådan)

Hej hej! Jag heter Emma och är 25 år. Pluggar till lärare i Göteborg. Jag läst din blogg ett tag nu och gillar den skarpt. Älskar att läsa "vardagsbloggar". Känner igen en hel del från sambolivet.

2007-08-01 @ 16:50:10
Postat av: Åsa

Åhh så kul att det äntligen var några som svarade!! Tusen tack för det!! (Emma - Gävle, hälsa Anna från mig!!) Kram till er båda från mig!!

2007-08-01 @ 17:00:01
Postat av: Gisela

Som du kanske redan vet så läser jag din blogg också :) Och, jag är inte helt säker på att det är du men jag tror att du har haft en blogg på VR också :)

2007-08-01 @ 17:11:24
URL: http://gisellas.blogg.se
Postat av: Åsa

Ja, det stämmer. Det har jag!! Läser din blogg med!! Men det vet du nog redan!!

2007-08-01 @ 17:19:55
Postat av: jennie

Hej, jag heter Jennie och du vet väl typ allt om mig eftersom jag har svårt att knipa igen. Men jag läser din blogg och det var ju det viktigaste den här gången (sorry att jag inte svarade tidigare men ute på landet måste man använda de futtiga dataminutrarna till att logga in på sin egen blogg, Peter blir ju så jävla sur annars...)!! :-)
Stora kramar!

2007-08-01 @ 18:14:51
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se
Postat av: Åsa

Hej!! Hahaha.. Fast jag tycker att det är kul att läsa om dig och dina små påhitt!! Kram från mig!

2007-08-02 @ 08:05:37
Postat av: Jenny

Tja! Din blogg har blivit lite av ett beroende;) Måste läsa dina underbara formuleringar o funderingar nästintill dagligen. Vet att du tycker det är lite jobbigt att jag vet "allt" när vi träffas, men det får du leva med;) Kram kram...

2007-08-03 @ 11:37:53
Postat av: Åsa

Haha!! Du är så välkommen att läsa!! Stor kram från mig!!

2007-08-06 @ 08:38:26
Postat av: Jenny

Nytt hus och noll internet har gjort att jag inte kan skriva förrän nu heller, men jag läser ju också! Jenny från lilla Sandviken, fluortanten som skrivet själv om sitt vardagsliv...=)

2007-08-06 @ 08:50:10
URL: http://blushie.blogg.se
Postat av: Martina

hej jag heter martina och är 16 år. jag hittade din blogg på vr. jag tycker att det är jätte roligt att läsa om dig och dina berättelser från vad som hände på jobbet och andra saker. jag tycker att du skriver om väldigt roliga saker. jag gillar din blogg myckte. fortsätt med det du gör!

2007-08-06 @ 13:29:29
Postat av: Åsa

Alltså att fråga vilka mina läsare är är typ det bästa jag gjort!! Tack för att ni läser min blogg och för att ni vill ge er till känna!! Kramar till er alla!!

2007-08-06 @ 14:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0