Animerad vuxenfilm

Igår var Tomas och jag hemma hos ett par kompisar för käk och sen bio. De ska ha barn snart. Bara några veckor kvar. Men vi håller tummarna för att det lilla knytet inte ska dyka upp på självaste julafton. Fast i och för sig, det blir ju en väldigt fin julklapp i så fall!! Efter att vi käkat gick vi som sagt på bio. Det var mannen i det andra paret som bestämt film och bokat biljetter. Till Beowulf. Ja så mycket kan jag säga att det är inte en film jag hade sett om jag fått välja. Dessutom var den animerad. En vuxenanimation... Angelina Jolie var med som nått monster, eller ja, de hade ju tecknat av henne lite... I bilen påväg hem hölls följande konversation: 

Tomas: Fan vad snygg hon är, Angelina. Vilken kropp!! Åhhh *suck* (och så drömmer han sig bort en stund)

Jag: Men för helvete kom tillbaka till verkligheten, tror du på fullaste allvar att det är så hon ser ut, det var ju för fan animerat, de har ju justerat i en evighet för att få henne att se ut sådär!!!!

Tomas: Näe, tror du verkligen det??

Jag: Ehhh... Låt mig tänka en stund.... JA!!!!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Berätta bara för Tomas att Angelina brukade ligga med sin bror och att dom druckit varandras blod innan Mr Pitt kom in i hennes liv.. Det gjorde jag för en kille som dyrkade henne, efter det såg han lite ledsen ut en stund och sen hade vi inte den diskussionen fler ggr:)
Kram

2007-12-05 @ 17:57:22
URL: http://www.blondinens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0