Bättre än orginalet



Är inte denna mycket bättre än orginalet?? Och jag som tycker att orginalet är bra. Men detta är bra. Riktigt bra!! Hihi, precis min stil!!

Nu har jag dessutom städat klart och plockat upp den sista stackars tomten ur kartongen som jag inte hunnit orkat på hela veckan.. Ska bänka mig framför Bonde söker fru-reprisen nu och göra ett nytt försök. Det gick ju som bekant inte att se det programmet här i onsdags på grund av nått tekniskt strul hos Terracom som drabbade hela denna region av Sverige. Så. Fucking. Typiskt.

Kommentarer
Postat av: Gisela

det där är en av mina favoritlåtar just nu, men jag gillar inte originalet :)

2007-12-23 @ 14:49:52
URL: http://gisellas.blogg.se
Postat av: åsa

Näe den här är bättre, jag håller med!!!

2007-12-23 @ 15:58:58
Postat av: Sofie

Jag älskade orginalet och jag gillar denna versionen med "lillasyster" hur mycket som helst också! Hoppas du haft en kanon jul hitills!

Kramar Sofie

2007-12-25 @ 15:48:29
URL: http://www.blondinens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0