en förlorad bilvecka

Jag skulle verkligen haft en underbar vecka. Jag skulle fått låna mammas bil den här veckan, för de sticker till fjällen idag, in fact sitter de nog redan i bilen påväg dit. I morgon fyller min kära mor 50 år, och hon vill inte vara hemma på sin födelsedag. Fira henne ska vi göra nästa lördag då det blir stor fest!! Men i alla fall, jag hade tänkt låna mammas bil och kunna åka runt och fixa en massa grejer hit och dit, men nu går inte det, för min lillebror ska ha bilen. Dumma han. Först skulle han med till fjällen, men nu har han ångrat sig och dessutom sålde han sin ena bil typ för en vecka sen (den andra får endast användas på sommaren.....) Och nu vill han ha mammas bil till skolan så han slipper åka buss. Ja herregud vad jobbigt att åka buss, det har ju inte jag gjort i 6 år till skolan, varje jäkla dag!!! Aja, snäll som man är lät man honom ha bilen, så nu får jag vackert fortsätta att cykla... Fuck....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jobbigt med såna dära småsyskon som helt plötsligt får allt som en själv aldrig fick, typ låna bilen när man tagit körkort och så...själv fick man ta bussen trots körkortet medan lillesyrran med sitt nya körkort lånar bil hit och dit...förstår hur du känner gumman!

2007-12-05 @ 11:50:32
URL: http://blushie.blogg.se
Postat av: Åsa

Åhh!! Skönt att höra att det finns fler som har det som jag. Antar att det är för att min lillebror bor kvar själv hemma, då blir han liksom lite lättare att skämma bort!!

2007-12-06 @ 08:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0