Förkyld, någon? Du kan få en näsduk av mig i så fall..

    image441
Fick ett nytt paket från Buzzador igår. Paketet innehöll åtta förpackningar med Lambi näsdukar med 6 stycken mindre förpackningar i varje. Fatta vad mycket näsdukar jag har nu, och fatta hur mycket förkyld jag måste bli för att kunna testa dem. Tänkte ta med mig några till jobbet på måndag och se om det är någon som är förkyld där.. Då kan de få testa en av mina näsdukar för att sen få säga vad de tycker. Det var två olika modeller, en med balsam och en med cool mint, som stinker mint och som ska ge en uppfräschande känsla... Hrm.. Ska bli spännande och se vilken folket tycker bäst om. Dessutom var man tvungen att hålla koll efter näsdukarna i sin närbutik, så jag måste komma ihåg att spana nästa gång jag är på Ica....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0