Förkylningen håller i sig

Usch vad vi mådde risigt igår, Tomas och jag. Ringde till pappa och fick veta att både mamma, han, och en del av festdeltagarna från i lördags åxå hade blivit förkylda. Dessutom ringde Tomas pappa för att berätta att han blivit dunderförkyld han med, så det verkar inte bättre än att det var någon på festen som smittade ner oss. Vi låg helt utslagna igår kväll, men efter ett tag kom vi fram till att vi var tvungna att ge oss ut, bort till apoteket för att köpa mer nässpray. Trots att vi bara bor fem minuters promenad från apoteket tog vi bilen dit. Sen åkte vi och köpte hämtmat bara för att vi inte orkade laga själva. Var hemma lagom till klockan 20 och bänkade oss framför TVn för att se Bonde söker fru. Det gick inget vidare. TV4 funkade inte i detta område igår. Själv orkade jag inte ringa in och klaga, men det var det tydligen väldigt många andra som gjort. Stod om det i lokaltidningen idag. Får väl se reprisen på söndag istället... *Suck*.

Idag mår jag lite bättre men känner mig ändå seg. Ska försöka göra våran julskinka ikväll så jag slipper det i morgon / i helgen. Skönt att få det gjort! Tänkte även slå in en del julklappar så att det åxå blir gjort.
 
Julkortsstatus
Idag trillade det in fler julkort... Nu har vi fått 10 stycken!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0