fredag - en helt vanlig dag på jobbet

            image454

Jaha, så var det då dax att ge sig av mot jobbet för att inbringa lite cash till kontot. Ännu en fredagkväll ska spenderas på jobbet. Hoppas verkligen på att det kommer att bli en lugn kväll. Men jag kan inte tänka mig att det är många som sitter hemma och ringer. Folk är nog mer på stan på alla reor. Än har jag inte varit på rea, om man inte räknar min och Tomas systers korta sejour i Oskarshamn för att spana rean där. Det var ju som bekant inte så mycket att ha. Men men, imorgon är det min tur. Då ska jag reashoppa ihop med Jenny och Camilla. Sen ska vi planera lite inför nyår..

Ha en fin fredag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0