God Jul!

                                   image452


Ho Ho Ho på er!!
Tänkte bara önska alla en God Jul innan jag sticker hem till mor och far för fortsatt firande. Åkte hem igår för jag hade inga grejer med mig till att sova över + att mamma och pappa håller på med renovering av våra gamla rum.. Men idag får jag och bror (som kommer ner från Växjö) slåss om vem som ska sova i sängen och vem som måste sova på en madrass. (min gamla säng står kvar medans Roberts rum mest ser ut som en byggarbetsplats för tillfället. Jag ska slåss för att få sova i mitt gamla rum så får Robert sova på byggarbetsplatsen på en madrass. Hey, jag är ju trots allt äldst!!)

Nu ska jag käka lite julfrukost för mig själv. Ganska skönt faktiskt. Sen ska jag förbi kyrkogården och tända ljus innan jag åker hemåt!!

God jul till er alla från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0