Jag har åxå snott listan

1. Är du snygg? Näe det känns inte direkt som det just nu....
2. Är du fet? Ínte värre än andra....
3. Är du smal? Inte direkt, men fan efter nyår då jävlar!!
4. Är du en tönt? Tönt? Jag? Skulle inte tro det ;)
6. Är du sjuk? Nej, jag blir (nästan) aldrig sjuk, inte ens en vanlig liten förkylning kan jag lyckas med att dra på mig..
7. Är du feg? Det beror på vad, gäller det höjder är jag sjukt feg!!
8. Är du törstig? Ibland är jag så törstig att jag tror att jag har fått diabetes...
9. Är du 15 år? Plus minus 11 år sådär, det beror på hur man ser det...
10. Är du rik?Tyvärr inte
11. Är du fattig?Jag har så jag klarar mig, men mera cash tackar man ju aldrig nej till!
12. Är du smart? Jag kan hellre lite om mycket än mycket om lite om man säger så!
13. Är du shoppingsugen? Alltid. Att shoppa är att finna lycka!!
14. Är du retsugen? Inte just nu...
15. Är du saknad av någon? Ja det är mycket möjligt....

Fyra SKULLE;
1. Skulle du vilja vara längre? Jag hade inte sagt nej till att vara ca 4 centimeter längre men jag är ändå nöjd med mina 166.
2. Skulle du vilja väga mer? Nej tack inte som det känns just nu!
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? Nej tack. Jag är ingen kändissucker...
4. Skulle du dricka dig full nu? Onsdag kväll, jag är sjukt trött och jag ska jobba vid åtta i morgon.. No thanks I don´t think so...

Sju KAN
1. Kan du vifta på öronen? Nej.
2. Kan du slicka dig på näsan? Nej
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Nej inte det heller...
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Nej det skulle nog aldrig hända att jag var tyst så länge.
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? Självklart, jag kan verkligen ha roligt utan sprit. Det är inget som behövs för att jag ska kunna slappna av och ha kul!
6. Kan dina vänner lita på dig? Ja det kan dem och det hoppas jag att de vet!
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? Nej tack, fy så äckligt.

Fyra ANTINGEN ELLER
1. Pierca tungan eller näsan? Inget av det tack så mycket. Jag är mer för tatueringar.
2. Vara seriös eller rolig? Seriöst rolig
3. Brinna upp eller drunkna? Om man måste välja tror jag att jag vill drunkna...fast det är klart man svimmar ju av först av brandgaserna så det kanske är bättre att brinna upp, det känns ju ändå inte...
4. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Mamma och pappa såklart. Varför hänga med folk man inte gillar??

Kommentarer
Postat av: Onsdagkväll?

Onsdagkväll? Hehe, det är tisdag :)

2007-12-19 @ 00:06:23
Postat av: Nhea

Får man sno listan?

Kram

2007-12-19 @ 08:48:45
URL: http://nheas.blogg.se
Postat av: Anna

Men åååå! Min blogg ligger nere och det är inte jag som är boven i dramat. Jag ville bara berätta det så att du inte tror att jag har dragit :) Snart snart är det jul och min födelsedag!! Och ikväll är det bonden, roomservice hos Pernilla och Jocke samt en Carolakonsert. Samtliga börjar kl 20.00. Herre min je!

KRAAAAM!

2007-12-19 @ 11:20:39
URL: http://anna1983.blogspot.com
Postat av: Åsa

Onsdagkväll? Sorry, jag är lite vimsig...

Nhea: Självklart får du det!! Jag har själv snott den ;) Kramar

Anna: Ja jag har undrat vart du tagit vägen. Härligt med julen!! Tight TV-schema ikväll, tror att det får bli så att jag spelar in Roomservice och kollar på Bönderna hihi.. Kramar!

2007-12-19 @ 17:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0