Julkortsknåpet fortsätter

Åhh vad dagarna rullar på fort mot jul, och herre min je, jag har inte införskaffat en endast liten julklapp (förutom till julklappslotteriet med tjejgänget hos JennyK på söndag). Det är verkligen inte likt mig. Men jag håller på med så mycket annat känns det som. Pysslar med mina julkort varje kväll, igår räknades det ut hur många som ska skickas i år, och de 20 julfrimärken som jag inhandlade förra veckan räcker inte långt, så jag har skickat Tomas att köpa fler. Tomas har många fastrar och mostrar och de måste ju alla ha ett julkort + alla i min släkt och vänner. Ja det blir några stycken!!!

Imorgon är jag ledig och det ska bli riktigt skönt. Har klipp och slingtid i morgon. Då tror jag faktiskt att jag ska ta steget ut och lägga i några grå slingor. Sist jag var där var den färgen slut så då tog hon mörkare och "vävde" in i underhåret, men nu ska jag fasen ha grått (det låter kanske skitfult, men jag har sett det irl på en annan tjej och det såg jättefint ut!!)

Imorgon tänkte jag även fixa till lite julgodis och köttbullar så att det finns i kyl och frys nu när julen närmar sig. Om jag får tid tänkte jag även baka några saffransskorpor. Wish me luck!!!!


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag har gråa slingor naturligt sen en tid tillbaka... huuu

:-)

Kram H

2007-12-12 @ 08:57:51
Postat av: Åsa

Ja förr eller senare kommer det nog naturligt på mig med.. Men inte har du väl det?? Det sår jag inte när vi var hos er sist..? Kramar

2007-12-12 @ 09:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0