Julkortsterrorn uteblev..

                       image451


I år skickade jag och Tomas över 30 julkort till alla våra nära och kära. Vi har hittills själva fått fyra julkort. Fyra stycken!!! Ett från min mormor, två från Tomas kusiner och ett från min vän JennyG. Sen har vi inte fått några mer. Det är fan skandal. Jag ska sluta att skicka julkort. Tänkte att vi skulle bli bombaderade med julkort, men den bomben har verkligen uteblivit. Det är liksom två dagar kvar att få julkort på och jag skulle inte tro att det kommer trilla in ca 26 julkort på dessa två dagar...Kanske är vi inte populära att skicka julkort till längre, Tomas och jag......

Kommentarer
Postat av: Gisela

Vi har också slutat skicka julkort... man får ju inget tillbaka,,, HAllå! det är ju det roliga med att skicka! :)

2007-12-19 @ 19:31:49
URL: http://gisellas.blogg.se
Postat av: Helena

Vårt kommer snart i alla fall :-)

PS Det kommer julkort på lördag också! DS

2007-12-20 @ 12:52:29
Postat av: Becca

Hallu babe!
Ja kommer va i kalmar under julen och om du har tid/lust vore d ju grymt å ses nån sväng!
Kramar!

2007-12-20 @ 15:56:59
URL: http://beccalicious.blogg.se
Postat av: Åsa

Gisela: Ja det är ju roligt att få julkort tillbaka med när man skickat!!

Helena: Idag fick vi julkort från er! Tusen tack! Vad söta grabbarna är! Kommer det julkort på lördag med? Det visste jag inte, då är hoppet inte ute än då!! Ses snart! Kramar

Becca: Ja jag ses gärna i jul! Hur länge är du i stan?? Kramar

2007-12-20 @ 17:11:35
Postat av: Becca

ja vet inte redigt. men stannar nog iaf till torsdag tror jag. så vi kan ju höras av å se om vi kan styra upp nåt=)

2007-12-21 @ 00:02:13
URL: http://beccalicious.blogg.se
Postat av: Åsa

Javisst! Det låter jättebra!!

2007-12-21 @ 17:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0