Julledighet

Åhh!! Nu är det ÄNTLIGEN julledigt. Jag är ledig ända fram till torsdag i nästa vecka. Det känns underbart skönt! Tomas hämtade mig efter jobbet idag, vi hade tänkt att åka och handla på MAXI. Det kunde vi liksom glömma. Fanns inte en endaste ledig parkeringsplats. Helt galet. Vi fick ta lilla dyra närbutiken istället. Tur att vi inte ska vara hemma så mycket under jul!

Snart ska vi iväg på julfika hos Tomas morbror och hans fru. Tomas kom på igår runt 22-tiden att vi var visst bjudna dit och det hade han glömt bort att tala om för mig. Men tack så väldigt mycket för det!! Jag hoppas att Tomas har förvarnat dem om att vi är förkylda så att de vet om det. Aja, det blir väl inte jättelänge. Känner mig ganska trött och sliten och i morgon är det upp tidigt som satan för att hänga på låsen istan klockan 10 när affärerna öppnar för att köpa de sista klapparna!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0