Lilltå-smärta

Under julhelgen har jag lyckats med att slå i min lilltå i bordsben. Två gånger!!! Jag tror jag dör alltså vad ont det gör. Första gången var på julafton hemma hos mamma och pappa. Där dunkade jag in min vänstra fot i mammas massiva ek-soffbord när vi satte oss ner för att spana på Kalle och hans vänner. Redan då trodde jag att jag skulle dö av smärta. Men som om inte det var nog lyckades jag med att slå i samma lilla tå i en stol igår. En stol som jag bara några sekunder innan flyttat tillbaka till sin rätta plats. Vad fan skulle jag göra det för? Efter det fick jag knappt på mig mina stövlar och sen hade jag skitont hela kvällen. Antingen är det en stukning eller har det blivit en spricka i tån. Men vem orkar gå till läkaren för att få en lilltå undersökt?? Nej jag ska knapra piller istället så jag överlever dagen på jobbet. Jobbar till 21 kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0