Luciabak

Idag har jag då varit och klippt mig!! Blev riktigt nöjd. Längden blev bra och färgen blev toppen. Inget grått dock då färgen var slut den här gången med, blev istället en lite bredare mörk slinga på höger sida och lite invävt på vänster sida. Tycker det är fint när det inte ser likadant ut på båda sidorna.

Efter klippningen gick jag en sväng på stan. Köpte en sidenklänning som jag tror att jag ska ha på lördag, på mammas fest. Men jag har inte riktigt bestämt mig än. Måste prova lite här hemma först. Klänningen är svart, ganska rak i modellen utan axelband med sånna där insydda "skenor" från märket Soya. Får se om jag bestämmer mig för att behålla den.

Kvällen har spenderats i köket. Jag har kokat knäck, gjort julköttbullarna, bakat Leilas saffransskorpor (som verkligen är skitgoda) och gjort dom där RockyRoad-godisarna jag skrev om tidigare. är riktigt nöjd med mig själv nu. Synd bara att det inte finns så många knäck kvar. Har en sambo som är fullständigt galen i knäck och jag känner starkt på mig att de kommer att vara slut när jag kommer hem från jobbet i morgon. Smällar man får ta! Kul att han gillar det jag gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0