Lussefirande + glittrande kläder

Åhh usch! Jag har ett uppdrag idag innan jobbet. Jag MÅSTE hitta den perfekta koftan att ha över min klänning. Annars vägrar jag att ha den på mig. Hade tänkt en lite "glittrig" kofta, inte sånn med tantvarning utan en med lite glitter-light. Vart fan kan man hitta en sånn i den här stan liksom??

Dessutom är jag lite deppig. Igår kom Matilda och jag fram till att vi jobbar tre av fyra fredagkvällar i december!! Hur kul är det liksom??? Men vem ska man klaga till. Det är bara att bita ihop och se glad och trevlig ut!

Igår var det Luciatåg på jobbet. Vår operation-manager var stjärngosse. Hrm.. Det var....fint. De gick runt och lussade och bjöd på lussekatter, glögg och pepparkakor. Uppskattat av alla anställda.

Och så vill jag bara medge att jag sprängde 100-gränsen på jobbet igår. Första gången sen jag började. Mer än 100 samtal på en dag. Jag var ganska slut när jag kom hem, la mig i soffan och vägrade prata med någon, inte ens stackars Tomas som jag förpassade in i sovrummet. Jag ville bara vara ifred. Ibland blir det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0