Mätt, mättare, mättast!!

Åhh nu är jag verkligen supermätt efter årets första julbord!! Julskinka är min absoluta favvorit alla kategorier på julbordet! Med en riktigt god senap till är det gudomligt gott!!! Tomas och jag satte oss med Micke (som jobbar på samma jobb som T) och hans tjej Camilla (som jag brukar hänga rätt mycket med) vid ett bord med plats för sex personer. Så fick vi sällskap med VDn (tillika ägaren) på företaget och hans fru. Kändes som att det blev lite stelt och jag hade ett falskt leende på under hela middagen, men de är ändå väldigt trevliga människor!

                                    image443

(till höger i bilden skymtar restaurangen som vi var på.. Väldigt fin utsikt över vattnet. Den här bilden är dock tagen vid ett soligare tillfälle.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0