Mycket folk på stan

Igår var jag nästan död, utmattad och helt slut! Jag cyklade in till stan precis till klockan 10 för att vara där när de öppnade. Så hade typ alla andra åxå tänkt. Men jag fick i alla fall tag på det jag skulle ha. Fast det var svårt att hitta till pappa. Skulle köpa ett par birkenstock i strl 45, men de verkade vara slut överallt. Som tur var lyckades de i den sista skobutiken skaka fram ett par! Tack så mycket!!

Vid 12 kom Tomas in och mötte upp mig. Vi fixade de sista gemensamma julklapparna och gick och fikade. Det var jättemysigt. Inte ofta som vi är på stan, och inte ofta som vi är och fikar!! Var inte hemma förrän 16. Jag var helt slut, men det var bara att ställa sig och slå in allt. Nu för tiden finns det ju knappt en endaste affär som slår in fina klappar! Var inne en sväng på Cervera. Där har de sånna där nummerlappar. Killen som tog lappen innan oss tog nummer 21, de var på nummer 70. Vi vände i dörren. 50 stycken som skulle få hjälp innan oss kändes lite mycket! Gick till Inspiration istället.

Igårkväll var vi sedan bjudna till Camilla, Micke och Theo. Tomas och jag köpte ett badlakan med figuren från Cars på. Theo gillar Cars! Sen köpte vi en tröja med. Fick jättegod mat och fika och glögg. Tusen tack, det var supermysigt.

Idag har Tomas redan åkt till sin familj i Oskarshamn. Själv ska jag plocka och städa lite, det har liksom inte blivit gjort i veckan eftersom vi båda har varit dunderförkylda.. Sen sticker jag hem till mamma och pappa på uppesittarkväll!


God Jul på er alla!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0