"Nejdå, jag blir väl aldrig sjuk!!"

                                                  image450



Men vad är detta liksom???? Jag hann inte mer än skriva klart den där snodda listan igår och skryta om hur jag ALDRIG någonsin blir sjuk och att jag minsann aldrig åker på en förkylning!! Och vad fan händer?? Jo jag vaknar igentäppt as hell med huvudvärk och ont i halsen. Det straffar sig alltså... Fy så typiskt. Dessutom är Tomas åxå sjuk. Han ligger i soffan och tycker synd om sig själv. Jag har stängt in mig i sovrummet och vilat en timme efter jobbet men jag får ändå ingen ro. Ska försöka fixa lite käk snart... Tomas hade råkat sno med sig nässprayet till sitt jobb idag, vi hade bara en, så när jag kom ut ur duschen och han stuckit iväg till jobbet fick jag lite småpanik. Fick sitta och snörvla på jobbet ända tills Tomas hade lunchrast och kunde komma förbi och lämna sprayet till mig. Jag hatar att vara sjuk!!


(Som en liten trevlig bonus hade mina växlar frusit fast på cykeln när jag kom ut, det är minusgrader här. Självklart hade jag den på ettans växel och fick trampa som en galning för att komma hem! Som ytterligare en liten trevlig bonus hade batterierna tagit slut i mitt cykellyse. Som tur var stötte jag inte på några cops...)

Kommentarer
Postat av: Jenny G

Säg, är du inte glad för alla dina näsdukar du inte trodde du behövde;) Mitt prov (den gröna) är len som sammet kring en snorig näsa...

kram kram o krya på dig!!

2007-12-19 @ 21:16:10
Postat av: Åsa

Jo vi är helt överlyckliga både jag och Tomas. Jag hade lite problem med vad jag skulle skriva om näsdukarna. Det behöver jag inte tvivla på mer. De har kommit väl till pass nu när vi båda är jättesnoriga!! Ska vidarebefodra din kommentar om näsdukarna till Buzzador!! Kram

2007-12-20 @ 17:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0