Ohh what a night!!

Åhh vilken mysig lördagkväll det blev. En riktigt lyckad julfest med jobbet. julbordet kanske var sådär, det kan inte riktigt mäta sig med det julbord vi åt förra söndagen, men skitsamma, det var kanske inte maten som var det viktiga ;) Vi dansade som aldrig för och jag tror minsann att jag dansade slut på både Matilda och Terese trots att jag är 7 år äldre än dem!! Vi hade verkligen skitkul ända tills ett psyko kommer fram för att prata med Matilda och mig. Han frågade mig om jag pluggat på högskolan.. Ehh vad ska man svara på det?? Ja bara i fem år typ... Han sa att han hade sett mig på kåren, det är bara det att det är typ 100 år sen jag hängde på kåren. Vart vi än gick var fanskapet efter. När vi gick till rökrummet kom han efter och kläcker kommentaren : "Jag trodde bara att det fanns rökrum på psyket" Ja och det vet väl du din idiot för det är där du hör hemma!!! Fan vad lack jag blev. Sen precis när vi skulle gå hem kom han fram till mig och Matilda igen och frågar om jag skulle våga byta nummer med honom... Ehhh.... Låt mig tänka en stund... Nej, jag tror faktiskt inte det!! Men mina vänner, storyn är inte slut här. Vi hämtade våra jackor och sen skildes jag och Matilda åt, hon skulle till bussen och jag gick in på en innegård för att hämta min cykel och cykla hem. Då har väl det jäkla psykot följt efter mig in dit!!! Jag låtsades ringa till Tomas och prata, killen försökte få till en konversation och närma sig men jag tror aldrig att det har hänt i världshistorien att någon har fått en så svart blick!! Fy fasen vilken blick jag gav killen!!! Sen vände jag mig om, hoppade på cykeln, ringde Matilda och cyklade som en jäkla dåre, en riktig omväg med, hem till mig, sprang upp och låste dörren. Och vet ni vad det värsta är?? Killen jobbar ju fan på samma jobb som jag, fast på en annan avdelning. Nu ska jag behöva se idioten varje dag... Usch!!!


Kommentarer
Postat av: sofie

Men fy vilken otäcking! Hemskt att du ska behöva träffa honom på jobbet med ju!
Kramar

2007-12-09 @ 20:51:41
URL: http://www.blondinens.blogg.se
Postat av: Åsa

Ja det känns sådär kul att gå iväg till jobbet idag faktiskt... Kramar

2007-12-10 @ 07:29:31
Postat av: Anna

Ojojoj, det där kan man kalla stalker! Bra att du lyckades bli av med honom. Träffat på honom nåt idag? Hoppas inte.

På onsdag är det dax Åsa!! Då får vi veta vilka tjejer som bönderna har valt, wieee!!

Ha en toppendag!
KRAAAAM!

2007-12-10 @ 10:37:20
URL: http://anna1983.blogspot.com
Postat av: Åsa

Nej jag lyckades gömma mig hela dagen, gick och smög i korridorena rädd för att träffa på honom!! Ja jag längtar verkligen till onsdag!! Riktigt spännande!! Ha en fin kväll!! Kram

2007-12-10 @ 18:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0