Sköna söndag med marshmallowsletande

Idag har minsann inte varit någon vilodag. Steg upp och gjorde mig i ordning. Åkte in till stan för att lämna tillbax en kjol jag insåg att jag inte kommer att få någon användning för... Stack ut till IKEA för att spana lite. Blev arg på IKEAs sortiment. Skulle ha tag på en grej till mammas födelsedagspresent, men det verkar vara lögn att hitta det där, så nu måste vi tänka om lite, jag och mina bröder...

Efter IKEA var det dax för MAXI. Tänkte handla lite att göra julgodis av i veckan. Tydligen fler en jag som sett Leilas jul på TV4+ och Rocky Road-godisarna hon gjorde. Ingen minimarshmallows och inga dumlekolor nån stans, slut överallt!!!!! Fick jaga dem över hela stan. Det slutade med att jag köpte stora som jag ska klippa sönder med sax tänkte jag... Typiskt..


                                     

Ikväll blir det mysmiddag med Tomas. Ädelostgratinerad fläskfilé och potatishalvor. Tycker att vi är värda det. Vi har inte setts på hela veckan och Tomas har varit borta hela helgen, så nu tänkte jag överraska honom med en fin middag när han kommer hem. Tror nog att det kommer att uppskattas!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0