Städning och fixning

Första dagen på evigheter som jag känner mig utvilad. Och då vaknade jag ändå vid halvåtta i morse. Har sovit själv i natt för Tomas stack till gården och skogen i går eftermiddag. Ingen som har puttat och vänt sig bredvid mig utan jag har fått sova helt ostört. Ibland behöver man det med.

Och eftersom jag är så utvilad och pigg idag finns det inga hinder som kan stoppa mig för att börja städa och fixa. Ska hänga upp mina röda linnepanelgardiner i köket. Dock ser jag inte fram emot att stryka dem. Minns att jag inte var så väldans försiktig när jag vek ihop dem efter förra julen (japp, det är sant, jag kommer att hänga upp samma paneler som förra julen, men då var de nya. Tycker att julgardiner kan man nog återanvända ett par gånger innan de läggs åt sidan, de hänger ju inte uppe särskilt länge....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0