Tomas är en riktig partyhaj

Så var det då dax igen. Igår var Tomas ute för andra gången det här året. Igår var det med grabbarna i innebandylaget. Japp, de var hemma hos en kille och festade som aldrig förr. Det hörde jag nämligen när Tomas ringde mig för att försöka vara lite romantisk och säga godnatt. Ett 10-tal killar i bakgrunden som sjunger karaoke är inte att rekommendera. Jag hörde inte ett ord. Sen gick jag och la mig och somnade och sov vackert ända tills klockan 03. Då rumlar det in någon i hallen packad som ett svin.

Tomas: ÅSCCCAA!!!!!!!!!! Nu kanske du vill ligga i alla fall?? Ha?? Ha?? Jaentefullalls!!!!

Jag: Ge dig, tack för att du väckte mig!!!!

Tomas: Ratta, Ratta, Raaaa!! (tänk sällskapsresan så fattar ni...)

Gudars alltså. Det var ett himla projekt att försöka få in han i sovrummet och lägga honom i sängen. Innan dess höllt han på att trilla rakt i fönstret och välta både en och två krukor samt en hög ljusstake. Men i samma sekund som huvudet föll mot kudden somnade han. Jag själv låg vaken till klockan fem. Nu har Tomas fått stiga upp för hans pappa ringde och ville ha med honom till skogen. Han kommer att vara helt död idag. Rätt åt han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0