Trött (som vanligt)

Igår när vi kom hem från julbordet var det någon som somnade och sov tre timmar. Denna någon var inte jag, det var min kära sambo. Antagligen blev det liiiite för mycket av det goda för honom eftersom vi hamnade vid chefsbordet och han och Micke var tvungna att snappsa ikapp med bossen hela tiden.. I alla fall, när Tomas sovit sina tre timmar och var skitpigg var det typ läggdax för mig. Men det tyckte inte Tomas som låg och puttade och buffade på mig hela tiden. Tillslut fick jag ett vansinnesutbrott. Det är inte kul att precis somna in och sen bli väckt ungefär fem gånger. Tillslut är man inte trött mera. Jag kapade på i alla fall och det slutade med att Tomas la sig i soffan eftersom han ändå inte kunde somna. Vad har vi då lärt oss av det här??

1. Ha skilda sovrum om den ena vill sova och den andra inte, då är det ingen som störs..

2. Sov INTE tre timmar på kvällen....


Gäääässsspppp......

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, förlåt om jag fnissar litegrann. Min Robban har den förmågan att han snarkar som en ångvält VARJE natt. Det enda som hjälper är öronproppar. Stackars dig som är en trött arbetande tjej idag :( Själv är jag ledig idag efter att ha jobbat hela helgen. Vet du mer! Jag drömde om dig inatt! Vad kommer jag inte riktigt ihåg men jag drömde om dig inatt iaf. Hoppas att du mår bra annars! KRAAAAM!

2007-12-03 @ 11:50:53
URL: http://anna1983.blogspot.com
Postat av: Åsa

Hihi.. Drömde du om mig i natt, vad roligt. Det är aldrig kul med folk som snarkar, det är ju liksom skitjobbigt när man själv håller på och somnar och den som ligger bredvid snarkar som en galning!! Hoppas att allt är bra med dig med!! Många kramar

2007-12-04 @ 08:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0