Vilken tråkig vecka det har varit....

Men herre min Gud vilken riktigt tråkig vecka jag har haft. Jag har som sagt jobbat kväll hela veckan. Eller kväll och kväll, jag börjar ju vid 12 så det kanske inte kan räknas som kväll, snarare känns det som att man jobbar hela dagen!! Fy så trist det känns. Däremot ser jag grymt mycket fram emot helgen och lördagkvällens julfest med jobbet. Innan dess ska jag hinna träffa bästa Jenny som jag inte sett på evigheter (sen hon blev med pojkvän, hihi) och så ska vi ha lite förfest här hemma hos mig, innan julfesten. Vi ska ses redan vid klockan 17...

Men som sagt, dagen är fylld med jobb. Ska sätta mig ner en stund nu och ta det lite lugnt.. Har köpt färdigskivad julskinka, hoppas den är god. Tänkte äta en bit ihop med lite julmust bara för att få lite stämning.

See you!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0