Ärenden och shoppingplan

I dag har jag varit på stan (efter att Jonas och jag tillbringat ett antal timmar med att "rätta" vårt arbete. Shit vad självkritiska vi blivit helt plötsligt, nu vill vi typ ändra allt...). Jag hade fem saker som jag skulle fixa/handla. That´s it! Dessa grejer var på min to do/shop-lista:

♥ huvudvärkstabletter

♥ leggings i nylonstrumpsmaterial

♥ födelsedagspresent till lillebror + ett födelsedagskort.

♥ gå till lokaltidningen med bröllopsfoto på mamma och pappa så att det kommer med i tidningen nästa vecka när de har bröllopsdag

♥ trycka upp en extranyckel till styrelserummet i bostadsrättsföreningen

Först går jag till apoteket. Åhhh...Nämen titta. Där står ju deras sommar-bodylotion (limited edition) som luktar skitgott. Den måste nog få följa med hem. Och den där rengöringscremen ser ju bra ut, den köper vi med. 

                                                

HM lyckades jag hålla mig ifrån att handla något annat än det som skulle köpas, nämligen leggings. Sen vidare och fixa present till lillebror. Tänker inte outa vad jag köpte ifall han råkar läsa. Inte för att han vet att jag skriver blogg, men ändå, man vet aldrig. Gick vidare och skulle fixa nyckel. Väl där kommer jag på att det faktiskt kan vara bra att göra en extranyckel till min cykel med. Har inte gjort nån sen jag tappade den ena för typ 4 år sen. Medan jag väntar på nycklarna går jag in på Wedins. Men Gud, där hänger ju en skitsnygg clutch. Tänk vad het jag kommer att vara med den i sommar. Och det bästa - endast 149:-. Den fick följa med hem. Sen råkade jag slinka in på Lindex. Oj där hänger det ett par svarta shorts och en svart kjol, dom skulle passa utmärkt på jobbet i sommar eftersom vi måste ha svart undeldel, en topp hittade jag åxå, den gick åxå med hem.... Varför är jag sånn här?? Varför kan jag inte hålla mig till planen?

                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0