Boktips inför sommaren

                                             image195
          

Nu när sommaren är här och de allra flesta kommer att ha semester (tyvärr inte jag) så kan det ju vara roligt att hinna med och läsa lite böcker. Dessa skulle jag vilja hinna med att läsa i sommar, trots att jag inte kommer att vara ledig särskilt mycket....

Brunstkalendern av Emma Hamberg

Luftslottet som sprängdes av Stieg Larsson (håller på att läsa flickan som lekte med elden just nu...)

Snabba cash av Jens Lapidus

Jag går bara ut en stund av Isobel Hadley-Kamptz

Att älska som en porrstjärna av Jenna Jameson (haha..nej, det är inte i utbildningssyfte som jag kommer att läsa boken utan mer av nyfikenhet på hennes liv!!)

Fallet avslutat av Michael Connelly

Om jag hinner läsa ens två av dessa böcker under sommaren så kommer jag att bli jätteglad!! Och om det är någon som har ett tips på en bok som bara måste läsas under sommaren så skriv gärna en kommentar. (jag gillar kommentarer trots att det inte varit så många på sistone.....)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej gumman! Jag lever och står i, har varit en omtumlande månad... Jag älskar verkligen snabba cash och jag ska snart börja läsa Stieg Larssons Luftslottet som sprängdes.. Så mysigt att ligga i solen med en bra bok ju! Hur har du det annars gumman?
Kramar

2007-06-11 @ 22:40:06
URL: http://www.blondinens.blogg.se
Postat av: Åsa

Hej! Vad skönt att höra ifrån dig!! Även om jag fick veta av Natalie att du lever ;-) Förstår om det har varit tufft!! Själv är jag ju arbetslös nu.. Eller mellan två jobb.. Känns sådär, men det löser sig! Stor kram från mig!

2007-06-12 @ 08:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0