En lugn söndag

Idag har det varit en lugn dag. Kollade på reprisen av Talang 2007. Jag tycker att trollkarlen Julien skulle ha vunnit, men det är lite för att jag har typ blivit hans allra trognaste fans. Har hunnit med en powerwalk med Tomas men det går inte särskilt snabbt när han är med. Mer som att jag släpar honom efter mig liksom. Det måste se roligt ut när vi kommer och går och jag hela tiden ligger tre meter före honom. Trevligt sällskap liksom.

Har precis käkat hemmagjorda chevapcici, och har ni aldrig provat det så måste ni göra det för det är hur gott och hur enkelt som helst. Dessutom är det relativt nyttigt med!!

Ikväll ska jag bara slappa i soffan och ladda inför min tid som arbetslös. Har hyrt den svarta dahlian med bla Scarlett Johansson. Får se om den är nått att ha!!

                         
                                Ha en lugn och fin söndagkväll. Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0