En trevlig överraskning

Igår var en trevlig kväll. Jag blev utbjuden på middag av mina vänner för att fira min examen/födelsedag!!! Det var supermysigt och det var mycket god mat, känns som att jag fortfarande är mätt!!! Jag är så tacksam över mina vänner!! Fick presentkort på Makeupstore. De vet verkligen vad jag tycker om. Tack tjejer!! ♥

Idag har Jonas och jag fortsatt på vår rättningsgrej. Just nu har vi lunch. Jag var tvungen att cykla ner på stan. Igår var ett av mina ärenden att gå till tidningen med en bild på mamma och pappa. Faktiskt är jag hur senil som helst för jag glömde bilden hemma igår, och fick sticka ner idag istället. Men nu är det fixat. Skrev ihop en liten text med!

Några bilder från igårkväll.

                      
                Natalie & Camilla            Jenny & Cissi                     Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0