Ett erbjudande...

Hrm.. Fick just ett erbjudande som jag var tvungen att tacka "nej" till... Står i kassan på jobbet. Då kommer det in två killar och ska lämna tillbax några grejer de köpt tidigare på mogonen som inte passar:

Killen: Jag måste byta dessa, det var fel..

Jag: Okej. Det blir lite pengar tillbax för hydrauloljan är billigare än hypoiden.. (mina kunskaper om motorolja och liknande är gigantiska....not...)

Killen: Vad bra.. Alltid trevligt med pengar tillbaka..

Jag: Mmm.. Varsågod 874 kronor tillbaka!!

Killen: Ja då kanske du kan ringa mig i helgen om du vill gå ut eller nått...?

Jag: Hmpf?? Ehh....

Killen: Ja du kanske vill ha mitt nummer...

Jag: Ehhh....Jag undrar vad min sambo skulle säga om det....

Killen: Ja du kan ju tänka på det...

Jag......??....

Ehh jag måste tillägga att det är inte varje dag som jag får ett sånt här erbjudande. Jag blev mycket förvånad och tappade faktiskt fattningen ett tag... Hehe.. Men jag ska leva på det länge...... Hahahaha... den här killen har gjort min dag!! Tack så mycket!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Åsa!
men det är ju bara för att du är så trevlig och söt som han sa så där! Sug åt dig!! Det är du värd! Hoppas att du får en toppendag även fast du befinner dig på jobbsi.
Många kramar till dig!

2007-06-18 @ 11:35:05
URL: http://anna1983.blogspot.com
Postat av: Åsa

Åhhh... tack!! Det känns bra att få lite "uppskattning" från oväntat håll!! Ha en fin dag!! Kram Åsa

2007-06-18 @ 12:30:02
Postat av: Gisela

Nej va kul! Det har hänt mig med men jag sitter och jobbar på kundservice så dom ser mig ju inte... men det är väl lika bra det :)
/Gisela

2007-06-18 @ 13:21:53
URL: http://gisellas.blogg.se
Postat av: Åsa

Nä men så får du väl inte säga att det är lika bra det!! Ta åt dig bara när det är nån som frågar om en date eller så!! Det är ju bara roligt!! Jag ska leva på detta ett tag nu!!

2007-06-18 @ 14:05:14
Postat av: Gisela

Jo men det är ju roligare om domm kan se mig också :)

2007-06-18 @ 14:55:12
URL: http://gisellas.blogg.se
Postat av: Åsa

Jo det är klart!! :)

2007-06-19 @ 08:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0