Examensdag

Idag är det examensdag. Jag är lite nervös faktiskt. Nu ska jag helt plötsligt ut i verkligheten efter 5 år på högskolan. Fjärilar i magen!! Hade egentligen tänkt mig en sovmorgon idag, men jag kunde inte sova. Högtiden är inte förrän tre i eftermiddag, men jag och Jonas ska ses innan och käka lunch och fira att vårt examensarbete är klart!! (förrutom några små ändringar som vi ska fixa på typ måndag...) Efter examen idag ska vi ha middag hemma hos mamma och pappa. De bor mycket större än vad vi gör, så det är bättre att vi är där än här. Det är åxå bra för att mamma fixar käket!

                                    

Kommentarer
Postat av: jennie

Jag liksom skriker skithögt: GRATTIS!!! Vad duktig du är, du ska vara stolt över dig själv!! Hoppas du får en underbar dag med massor av glädje!!
Kramar!

2007-06-01 @ 09:09:58
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se
Postat av: Åsa

Åhh!!Tusen tack!! Hoppas åxå på en fin dag. Fastän vädret är hur dåligt som helst!! Kram!!

2007-06-01 @ 10:06:56
Postat av: Anna

JA, jag säger som Jennie. Jag skriker också skithögt: GRAAAAAAAAAAAAAAATTIS!!!!! Vad roligt för dig. Tänk att du pluggat 5 år på högskolan. Här kommer en liten vers från mig (eller det är inte jag som skrivit den):
Kunskap har ett särskilt,
högst personligt pris.
Det kostar tid och vilja
att bli riktigt vis.
Så många ord att läsa?
ett slit som stundtals tär.
Men det finns mål och mening
med allt det som man lär.
Du får ett hederspris
för just det du studerat
när du får ditt betyg
för allt som du presterat.
Så känn dig extra stolt nu
när skolan släppt dig fri.
Och använd din "biljett"
till det du helst vill bli.
Ha världens bästa dag och lycka till Åsa! Kramkram!

2007-06-01 @ 15:25:51
URL: http://anna1983.blogspot.com
Postat av: Åsa

Tack Anna!! Sorry att jag inte har kunnat svara tidigare!! Viklen fin vers du skrivit ner. Vad gulligt!! Hoppas att du får en underbar dag i solen!!
Stor kram från mig

2007-06-02 @ 14:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0