Ingen uteservering i kväll....

Återigen, tusen tack kära vädergudarna för att ni har bestämt att det ska vara kallt och molnigt idag!! Tomas och jag skulle gått ut och käkat ikväll och suttit och myst på nån uteservering men vi avvaktar tills en kväll som är lite varmare och solen skiner. Typiskt bara, vi är typ aldrig ute och äter och så bara för att vi ska göra det så förstör det satans vädret alltihop. Nu får vi väl istället sitta inne och käka våra fredagstacos och hyra en rulle istället. Eftersom jag är uppvuxen i självaste tacoträsket (där jag kommer ifrån kallas för det) så är det inte så lustigt om jag vill hålla fast vid traditionerna att käka tacos på fredagar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0