Jag + fula plastskorna = sant

                                             image222
 


Eftersom mina tidigare två inlägg har varit (lite väl) negativa så tänkte jag lätta upp stämningen lite. Jag har en bekännelse att göra.. Håll i er nu. Jag vet att jag sa att jag aldrig skulle. Jag tycker fortfarande att de är skitfula, men :

                             - Jag har gått och köpt mig ett par Crocs.

Javisst, det är sant. Jag var tvungen. Det går liksom inte att stå på jobbet hela dagarna med ett par ballerinaskor bara för att man tycker att det ser fint ut. Ballerinaskor + betonggolv + stå upp HELA dagarna = inte särskilt bra för fötterna.

Därför har jag nu gett med mig och köpt de fula plastskorna (jag köpte svarta, inte nån ful neonfärg, även om jag sneglade lite på de chockrosa....). Men Herre vad sköna de är!! Min fötter bara jublar. De är hur glada som helst nu, över att slippa ha på sig skor med tunn sula hela dagarna. Och är mina fötter glada så är jag glad!!

                                             Förlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0