Jag hatar un-packing

Det värsta med att komma hem när man har varit borta är att PACKA UPP. Fy fasen vad trist det är. Inte har jag lust att ha väskorna ståendes i hallen en hel vecka så att man måste snubbla på dem varenda gång man kommer innanför dörren. Därför var jag tvungen att ta tag i det direkt. Så nu har jag spenderat eftermiddagen med att packa upp och prata i telefon. Var tvungen att höra med vännerna hur deras midsommar hade varit!! Alla hade haft det bra, förrutom pissvädret som rådde över (typ hela) södra Sverige, och kanske i resten av landet åxå.

Nu ska jag gå och fixa nått käk. Och sen ska jag bara slappa i soffan för i morgon börjar en ny arbetsvecka. *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0