Jag vill sitta ute nu!!

Ett stort TACK! till alla som gratulerade mig på min födelsedag!! Det blev en helt okej dag, trots att jag nu är ett helt år äldre än jag var innan...

Ute skiner solen och här sitter jag. Inne. Vid datorn. Jävla x-arbete. Det känns som att vi kan hålla på och ändra i alla evighet. Vi kommer liksom aldrig bli färdiga om vi inte sätter stopp nån jäkla gång. Igår hade vi dessutom fått några kommentarer av vår examinator som han tyckte att vi bör begrunda.. Igår liksom!! Han är verkligen ute i god tid må jag säga. När ska jag hinna få nån bränna?? Större delen av sommaren kommer att spenderas inomhus eftersom jag måste jobba. Huuh så deppigt....Jag kommer att förbli blek som ett lakan om jag inte gör nått åt saken och typ lägger mig 8 timmar i ett solarie, för nån "verklig" sol känns det aldrig som att jag kommer att få uppleva
....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0