Jävla regn

Alltså, jag har ett litet problem. Igår panikshoppade jag ett par vita stuprör till examensoutfiten. Tyckte att jag behövde ett par nya, för de jag köpte förra sommaren var inte riktigt kritvita. Men idag när jag vaknade så är vädret hur pissigt som helst, och jag hade verkligen velat ha dom vita stupisarna. Det är bara det att det kommer att stänka upp smutsigt regnvatten när jag går och de kommer bli helt fula. Fuck, kanske måste tänka om min outfit. Alternativet är att trippa fram på tå mycket mycket försiktigt så att det inte stänker upp nått smutsigt gammalt vatten. Jonas och jag har i alla fall bestämt att vi ska åka buss till stan (1.5 kilometer typ). Bara för att det regnar. Vi brukar inte vara så lata i vanliga fall....


(Förtydligande: Vill bara förtydliga mig, jag har tidigare berättat om hur jag askyr riktigt ljusa jeans. Vill bara berätta att jag inte innefattar vita stuprör under kategorin ljusa jeans....)

Kommentarer
Postat av: Nhea

Vad härligt med examen! GRATTIS!

2007-06-01 @ 11:20:05
URL: http://nheas.blogg.se
Postat av: åsa

Tack!!

2007-06-01 @ 12:46:29
Postat av: Becca

Grattis till examen!
Skönt att slippa allt plugg va!? E lite avis ändå när ja sitter här å lipar över min uppsats som aldrig tycks bli klar.
Ha en underbart bra examensdag nu!
Kramar!

2007-06-01 @ 13:08:47
URL: http://beccalicious.blogg.se
Postat av: Åsa

Tack snälla!! Det känns (skit)bra att äntligen slippa allt plugg!! Du kommer att fixa din uppsats, jag lovar, men jag vet hur det känns!! Hoppas att du får en fin lördagkväll!! Kram

2007-06-02 @ 14:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0