Jävla skitmorgon....

Jaha, den här morgonen började ju jävligt bra!! Rök ihop med en surgubbe på jobbet. Han typ är sur och otrevlig mot alla, och så gick han på mig om en grej som jag inte har med att göra, bara för att han inte "vågar" ta det med nån av de ordinarie. Det blev ett jäkla liv ska jag säga. Jag har temperament,  och jag TÅL verkligen inte när folk går på mig om saker som jag "inte orsakat" eller har med att göra för fem fucking öre alls. Nu går han och surar och jag och surar. Min andra kollega blev skitsur på han för att han gick på mig och frågade vad fan han höll på med. Jag blev tacksam att jag fick nån på min sida, men jag kan försvara mig själv, och det, det gjorde jag med råge!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0