Konsten att dela med sig

Följande konversation utspelade sig mellan Tomas och mig angående den (super)äckliga tandkrämen som han köpte sist han var och handlade:

Tomas: Jo jag såg att du hade köpt en ny tandkräm.....

Jag: Mmm, den du köpte var ju så äcklig att jag kräktes när jag skulle borsta mina tänder!!!!!!

Tomas: Så farligt var det väl inte??

Jag: Joooo det var det visst!!

Tomas: Ja jag håller med, den var inte god, det känns som att man inte blir riktigt "ren" i munnen!

Jag: Mmm

Tomas: Kan jag ta av den du har köpt eller??

Jag: Näe det får du INTE. Det var du som köpte äckeltandkrämen så nu får DU använda upp den. Du får inte ta av min tandkräm förrän äckeltandkrämen är SLUT!!

Tomas: Amen kom igen, löjla dig inte!!

Jag: Jag sa: Du får INTE ta av min tandkräm den ska jag ha!! Jag har cyklat och köpt den för mina egna pengar!!!

(Nu har jag gömt min tandkräm. Mycket moget, jag vet!!)

Kommentarer
Postat av: jennie

Way to go, girl!! Du vet att jag alltid står bakom dig i såna här situationer!! Omogna kramar!

2007-06-15 @ 18:36:19
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se
Postat av: Åsa

Taaaack!! Det kan behövas! Har en
känsla av att du och jag brukar bete oss på ungefär samma sätt mot våra sambos..Omogen kram tillbax

2007-06-15 @ 20:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0