Kul grejer att göra....

Jag har abstinens på att det ska hända roliga saker. Jag bara måste göra några "kul" grejer. Förslag mottages tacksamt!! Den här veckan är inte särskilt mycket kul, men några gejer är inplanerade.....

♥ Date med CC ikväll. Ska bli kul. Det var evigheter sen vi sågs sist! Ser fram emot det a lot!!!

♥ Festplanering på onsdag!! Vår bostadsrättsförening fyller 60 år i sommar och vi planerar en STOR fest, och självklart är jag med i festkommitén. Vem annars? Just nu håller vi på att strida om huruvida vi ska bjuda på alkohol eller inte på festen. Personligen tror jag inte att det blir nån hit att vi köper in alkoholhaltiga drycker för medlemmarnas pengar. Jag tror att det kan bli ett jävla liv fall vi gör det, medans vicevärden tycker att det är väl inte så faaaarrrligt. Men hey, det är jag som är ordförande, det är jag som bestämmer!!

♥ Utekväll med tjejerna på fredag kväll. Förra året när vi hade 25-årsfest, jag och tre kompisar, fick vi ett presentkort på en resturang. Det har tagit ett helt år att fixa en kväll som alla vi fyra kan. Skandal! Men nu ska det äntligen bli av!!

♥ På lördag hoppas jag att det händer nått kul. Ska försöka få med min nån vän till Växjö för lite shopping och god mat tror jag.. Men man vet aldrig. I alla fall. Jag ska låna mammas bil (som tur var hade jag inte sönder den sist) för de sticker till Kroatien på fredag! Alltid trevligt att ha bil....

Men jag vill att det ska hända mer kul grejer. Nått förslag någon???? Resten av veckan är nämligen bara fylld med jobb, jobb och åter jobb....

Kommentarer
Postat av: jennie

Alltså hallå, stopp i backarna, du radar upp typ hundra grejer som verkar superkul och så säger du att du vill göra roliga saker?!? Jag har kanske en rolig sak inplanerad i veckan, nej, inte ens det. Jag har inte använt min kalender sen i januari. Du kommer ju ha typ världens roligaste vecka!!! Men du kan ju alltid liva upp festplaneringen lite... :-)
Hoppas du får lite fler skojiga saker att hända i veckan så att du blir nöjd och glad i alla fall! ;-) Kramar!

2007-06-26 @ 12:47:58
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se
Postat av: Åsa

Åhhh tack!! Annars känns det som att jag typ har väldens tråkigaste liv och att det inte händer nått kul alls. Som att alla andra har skitkul och jag sitter hemma och glor. Men tack för din kommentar, den gjorde att det känns lite bättre och att det känns som att jag har lite roligt i alla fall. Kram kram!!

2007-06-26 @ 16:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0