Min sambo kommer att bli full ikväll (and I hate it..)

Ungefär fyra gånger om året går Tomas ut och "festar" med jobbet. De sitter där ett gäng grabbar och dricker öl, whiskey och vodka/redbull och inga tjejer what so ever är välkomna. (det jobbar bara en "tjej" på företaget och det är chefens fru. Hon är för övrigt runt 60 så jag tror inte att hon är så sugen i alla fall...). Jag verkligen hatar dessa kvällar. Tomas har liksom svårt att säga nej, "det är ju liksom chefen som bjuder, och då får man inte säga nej!!" Därför kommer han ALLTID hem SKITFULL efter dessa fester.

Jag hatar det. Jag hatar att torka spya efter nån annan och jag är inte så förtjust i hans nakna fylledanser ("Åschsa, kolla in då, jag schtrippar ju för dig nuuuu, ame, kolla då!!!") i sovrummet, när han tror att han strippar för mig, fast egentligen ser det ut som....ja....vad fan ser det ut som!?? Så snälla chefen: SUP INTE MIN SAMBO UNDER BORDET IKVÄLL!!!!! Jag tror faktiskt att jag ska fly fältet och sova hemma hos mamma ikväll så kan Tomas städa efter sig bäst han vill.....

(Fotnot: Allså, jag unnar VISST min sambo att gå ut och festa, och han får gärna intaga alkoholhaltiga drycker hur ofta som helst MEN det är inte okej att dricka supermycket, och sen inte kunna ta sig hem, bara för att man inte kan säga nej till chefen..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0