Mina tånaglar är svåra att måla fina

Jag har ett litet problem. Nu när solen skiner och det verkar som att sommaren är här är det ju väldigt fräscht att ha fint målade tånaglar. Men mitt problem är att jag har så himla små tånaglar på alla tårna utom stortån. Det är skitsvårt att måla fint, så att det inte ser ut som att man har doppat hela tån i en färgburk. Jag vet inte vad jag ska göra och detta känns just nu som dagens i-landsproblem för mig. Är det någon som har nått tips?? Jag kan ju inte gärna låta tånaglarna växa ut för jag vill inte gå omkring och se ut såhär:

                                   
(Stackars flicka, hon kan inte ha några som helst hela skor i framänden ju!!!!)


    image191   +   image192    =  jättesvårt att få fint om man har små, korta tånaglar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0