Nejdå, jag känner ingen press..

För en stund sedan ringde Tomas från jobbet. Typ för en kvart sen:

Tomas: Hej, det är jag.. Jo du, har du sökt några jobb??
(Tomas vet att jag hatar när han ställer denna frågan därför gör han det bara för att jävlas..)

Jag: Nä hur skulle jag ha hunnit det?? Jag har plockat och fixat hela morgonen och snart kommer Jonas hit och vi ska fixa "felen" i vårt X-arbete. MÅSTE DU RINGA OCH STRESSA MIG????

Tomas: Ja men jag skulle bara kolla...

Jag: NEJ DET HAR JAG INTE. Du stressar ihjäl mig, jag SKA söka jobb. Men nu nu orkar jag inte prata med dig mer!!!

Tomas: Du överreagerar..

Jag: Hejdå!!!!!

Och sen la jag på. Jag veeeet att Tomas har rätt. Jag måste söka massa jobb, men jag liksom bara........orkar inte.. Jag vet inte vad det är med mig. Men i morgon, då jävlar. Då ska jag söka jobb!!!!

Kommentarer
Postat av: snowflakes

Jag orkar inte heller

2007-06-04 @ 17:16:17
URL: http://snowflakes.blogg.se/
Postat av: Åsa

Näe visst är det jobbigt, fast snart MÅSTE jag ta tag i mitt liv och fixa ett jobb...

2007-06-04 @ 17:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0