Onödiga inköp och ny (pålurad) mobbe

Precis som en del andra flickor, har jag åxå lyckats att handla saker som jag inte borde köpt. Jag skulle ENDAST till Systemet (för inköp av bubbel till midsommar) och till apoteket (för inköp av allergitabletter). Och sen INGET MER!! Men jag kunde visst inte motstå... Råkade bara gå förbi Lindex, och jag råkade bara gå in, och där så bara snubblade jag över några saker som jag kände att jag behövde ha... Har inte fotat mina inköp utan jag har lånat bilder från Lindex hemsida istället.... Detta råkade jag snubbla på:



                       

                                       

1. Behå i balconettemodell endast 199 kr, ett riktigt superfynd för en bra behå är oslagbart.
2. Capribyxor i lite glansigt material, endast 249:-. Förrut har jag varit lite kluven inför capribyxor, har inte tyckt att det varit fint, men nu börjar jag faktiskt att ändra mig...
3. Vitt plastarmband. 39:-
4. Grå "mys"klänning för 199:-
5. Kleinblå topp i A-modell. Endast 179:-

(jag hade faktiskt ett mess som gav mig 10 % rabatt på hela köpet, så jag tjänade faktiskt en hacka. Och det tycker jag är bra!!)

Har även lyckats att bli pålurad en ny mobil. Det ringde en snubbe från Telia för ett tag sen (i dag alltså). Mitt abonnemang håller på att gå ut, och jag brukar alltid teckna ett nytt då, och så får man en mobil till abonnemanget som man (nästan) inte behöver betala nått alls för!! Så det tog jag. Fråga mig inte om telefonen är bra, för det vet jag inte. Om det är nån som har den och läser min blogg så får du/ni gärna skriva en kommentar om vad du/ni tycker om den. Det är en Nokia N73.

          image213

Jag kom på nu att jag glömde att fråga killen vilken färg jag får på mobilen.. Hrm.. Ja det löser sig väl.. Hoppas bara för hans skull att det är den silvriga, annars blir jag sur.....

Kommentarer
Postat av: Gisela

Jag har en rosa n73 och jag tycker den är väldigt bra. Jag har den iofs bara till att ringa skicka sms och ta kort. Men det följde inte med något minneskort... Gör iofs inget eftersom jag lägger in bilderna på datorn dagligen...:)

2007-06-20 @ 20:05:33
URL: http://gisellas.blogg.se
Postat av: jennie

Nytt= jättetrevligt!!! Alltid! :-)

2007-06-20 @ 21:21:21
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se
Postat av: åsa

Gisela: Tack för din kommentar om att du gillar telefonen!! Vad skönt att höra. Då behöver jag inte oroa mig alltförmycket om att jag har gjort bort mig genom att "typ köpa grisen i säcken". Ha en fin dag!!
Jennie: Visst är det roligt med nytt. Alltid. Jämt. Dygnet runt!

2007-06-21 @ 09:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0