Otacksamma Åsa

Tomas påstår att han har en överraskning till mig. Jag brukar alltid vara ganska skeptisk mot hans överraskningar för det han tycker är kul tycker jag är....mindre roligt...

Tomas: Jag har en överaskning till dig!!!!

Jag: (mycket misstänksamt) Jaha, vaddå för nått?!?

Tomas: Det får du se....

Jag: Jaha, då ska vi antingen ut med båten och fiska eller åka till din pappas gård och grilla korv i skogen... *suck*

Tomas: Jag säger ingenting...

Jag: Men jag vet redan vad det handlar om... Jag vet att det blir så, så är det alltid när du ska överraska. Kom med nått nytt. Typ en resa eller en middag!!

Tomas: Nu tycker jag att du är otacksam!!

Jag: Jaha.. Men det är inte mitt fel att du aldrig kan komma upp med nått nytt!! Så det så!!


Så här i efterhand kan jag faktiskt ha lite dåligt samvete och kanske visade jag min otacksamma sida, men men.. Jag vill att det ska hända nått spännande.....




Kommentarer
Postat av: Sofie

Ha ha sötnos, jag är exkt lika otacksam jag när det gäller såna överraskningar! Allra värst är när dom släpar ut en på minigolf eller någon sån aktivitet när man själv hoppats på en romantisk middag eller picknick:)
Kram

2007-06-16 @ 15:12:06
URL: http://www.blondinens.blogg.se
Postat av: Åsa

Ja visst är det hemskt.. Men samtidigt känner jag mig skitdum som inte uppskattar att han ens försöker... Kram

2007-06-17 @ 18:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0