På stan med pappa

Tillbax från city. Har vart med pappa på stan. (inte precis varje dag det händer.... Inte ens en gång om året faktiskt). Mamma och pappa har snart jämn bröllopsdag och pappa ville ha lite hjälp av mig när han skulle köpa en present, så jag fick agera smakråd idag. Jag tror att mamma kommer att bli jätteglad för det hon får......

Hann med en snabbrunda åxå. Införskaffade en ny bikini. Det var VERKLIGEN välbehövligt. Det blev en mönstrad i brunt och lite andra färger. Det kanske låter skitfult, men den är faktiskt jättefin. På nått sätt gillar jag mönstrade bikinisar. Antingen det eller svarta, och en svart har jag redan, därför fick det bli en mönstrad!!

Hittade även klänningen som jag har sökt efter hur länge som helst. *Är så himla glad just nu.* Typiskt bara att jag inte kunde hitta den innan examen i går, men aja, det kommer fler tillfällen då jag kan ha den så jag tvekade inte att slå till!!

                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0