Picknick i solen

Igår fick jag en supermysig kväll!! Camilla och Jenny kom och hämtade mig runt 17 och de hade med sig världens största picknick-korg. Vi cyklade ner till vattnet och satte oss mot slottsmuren. Solen lyste och det var helt underbart. De dukade upp med bubbel och jordgubbar först och sen mat med grillad kyckling, färska frukter, kex och ost. Det var så härligt. Där satt vi sedan tills det började bli kallt. Då gick vi hem till Jenny och värmde oss och drack upp resten av vinet. Det var en underbart mysig kväll och det uppskattades supermycket av mig!!

                                           

        Jenny och Camilla - tack för att ni finns. Vad skulle jag ta mig till utan er??
                                                                    Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0