Tack solen!

Fy så typiskt!! Så fort vi kom in till stan började solen gassa som aldrig förr. Puh! Kom just hem dösvettig = inte så fräscht. Hittade i alla fall några nya grejer som fick följa med hem, en farfarströja med kort ärm i benvitt och en svart klänning med fickor framtill från 365 sunshine hos MQ, en mönstrad hängselklänning från Gina tricot som är så ful att den blir fin och ett par benvita leggings till det. Hittade även ett brett benvitt armband i plast som åxå fick följa med hem. Köpte åxå en "vaxduk" på Åhléns till lilla bordet på balkongen. Vaxduk tänker alla nu, är inte det sånt som bara tanter har?? Jo kanske det, men den jag hittade var faktiskt fint mönstrad i limegrönt och så är den inte så där vaxig utan bara lite...

Nu ska jag sätta mig på balkongen och läsa en stund, sen ska jag gå till affären och köpa jordgubbar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0