Tack vädergudarna, tack så j***a mycket!!!!

Idag hade jag sett fram emot att bara ligga och bättra på (den nästintill obefintliga) brännan. Och vad händer då??? Jo det är världens största moln som täcker solen. Tack så mycket vädergudarna och du på TV4vädret som lovade sol idag när jag tittade på vädret! Tack för att du gav mig falska förhoppningar. Inte nog med det. Jag gick upp skittidigt idag för att städa. Eftersom det inte går att göra det när det är så hett tänkte jag att jag skulle få det avklarat på morgonen för att sedan lata mig i solen hela dagen, men icke. Så kommer det inte att bli. Istället ska jag in till stan och luncha med Camilla och lille Theo. Och det är inte heller fy skam, så nu känns det hela med vädersituationen mycket bättre!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0