Thank Good!

Prisa Gud! Mina böner från igår vart hörda. Tomas ångrade sig angående festen med jobbet. Han tog det väldigt lugnt!! Vi vart bjudna på grill hos ett par kompisar istället!! Supergott, grillad kycklingfilé med tzatziki och en blandad grönsallad!! Kvällen avslutades med en cykeltur hem på 8 kilometer. Det är inte bra att cykla hem genom skog och gräs och sly när man är värsta pollenallergikern. Det fick jag uppleva igår. Idag står jag här på jobbet och snorar. Men det kan åxå bero på att jag cyklade till jobbet i morse bland björkar och annat tjaffs.

(I och för sig, anledningen till att Tomas tog det VÄLDIGT lugnt igår är för att vi ska på födelsedagsfest till en kompis till Tomas ikväll och de människorna brukar definitivt aldrig spotta i glaset!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0