To do-list

Alltid när jag ska iväg på saker eller har mycket att göra, lyckas jag fastna framför datorn ett par timmar. Likaså idag, och nu har halva den här dagen gått typ. Detta måste jag göra idag:

♣ Lämna tillbax en tröja som inte var bra

♣ Hämta en av mina klockor som varit inne på lagning. På något lustigt sätt så släppte glaset. Fråga mig INTE hur. Jag har inte en aning, men jag hoppas att den är klar idag, har varit inlämnad i mer än två veckor!!

♣ Hämta ut examensarbetet som har varit på tryckning. Ska bli spännande att se det färdiga resultatet!!

♣ Storhandla på MAXI. Jag har mammas bil den här veckan, så det är lika bra att passa på, så slipper jag ligga och kräla på knä och böna och be Tomas om att få låna hans bil!!

Nu måste jag alltså sticka. Nu kan jag inte sitta här längre (även om jag vill....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0